Aangenaam! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu Aangenaam! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu

Aangenaam!

Door: Dinja Konijnenbelt

Blijf op de hoogte en volg Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

23 Februari 2014 | Nederland, Nijverdal

Beste mensen,

Graag stellen wij ons aan u voor: het team dat deze zomer naar Tanzania zal gaan om mede namens u en jou te gaan kijken hoe het nu met de school, met de kinderen, met de docenten en overige medewerkers gaat.

Graag steken wij daar, maar ook voordien al in Nederland, de handen uit de mouwen:
* een kwalitatief goede speeltuin zal aangeschaft en gebouwd worden;
* beplanting van het terrein zodat er meer schaduw zal komen voor de kinderen;
* kleine onderhoudswerzaamheden aan de lokalen en gebouwen;
* twee weken vermaak van de kinderen met knutselen en sport- en spelactiviteiten.

Om dit alles te bewerkstelligen, komen wij bij elkaar om ideeën uit te werken en acties op te zetten. Via de lokale media, deze waarbenjij.nu pagina en via facebook: https://www.facebook.com/hartvoortanzania houden wij u op de hoogte. Like ons svp op facebook voor een groot bereik van onze acties en werkzaamheden. Alvast hartelijk dank!!

Voldoende knuffels zijn op dit moment gezameld. Maar nu zijn wij nog op zoek naar kindervoetbalschoenen (t/m ca maat 39), kleurpotloden en kinderschaartjes. Deze kunnen via de deelnemers ingeleverd worden en/of afgegeven worden bij Toyota Konijnenbelt, Wierdensestraat 27-31 in Nijverdal.

Binnenkort meer nieuws over de acties!

Een hartelijke groet,
namens het hele team - waar ik erg (!) trots op en dankbaar voor ben: deze toppers kiezen geen luxe vakantie, maar gaan met mij mee naar Tanzania om de dove kinderen 2 gezellige, leuke weken te bezorgen en samen te bouwen en te werken op en aan het terrein (vlnr)!!!:

Saskia van Hell, Zwolle

Dinja Konijnenbelt

www.stichtinghartvoortanzania.nl
dinjakonijnenbelt@versatel.nl

Wilt een bijdrage leveren “Stichting Hart voor Tanzania”:

Particulieren, verenigingen, bedrijven die de werkzaamheden van Hart voor Tanzania een warm hart toedragen, kunnen een donatie storten op NL72 SNSB 0928 7485 45 ten name van D.J. Konijnenbelt onder vermelding van 'Tanzania'. Alvast hartelijk dank!

• 24 Februari 2014 - 13:58

Marinus B.:

Dag Dinja en de andere reizigers,

Het lijkt me vast mooi om vooraf al dingen te overleggen met elkaar. Dat jullie er veel plezier aan
    beleven en dat zich dat door mag zetten tijdens de reis. Geniet lekker ervan. Verwen de schoolkinderen
    maar. Ze hebben het verdiend. Dat de reis voorspoedig mag verlopen. Daar duim ik voor.

• 25 Februari 2014 - 10:36

Mart Reedijk:

Hallo Dinja en alle andere fantastische medereizigers,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe site.
    Het ziet er geweldig uit.
    En genoeg werk te doen.
    Maar dat gaat jullie allemaal lukken.
    Ik wens jullie heel veel succes en natuurlijk een fijn verblijf daar.
    Goede reis en goed weerkomen.

Lieve groeten van Mart.

• 26 Februari 2014 - 12:56

Lakshmi Schaap:

Hoi dinja en alle andere goede mensen.

wat een gewedige inzet doen jullie,ga zo door.
    heb een hele rara goede vraag ik wil al jaren iets doen voor andere kindren /mensen in het buitenland maar ik merk dat er tussen komen heel moeilijk is graag wil ik dan in het werkveld staan.
    ik gun die kinderen en mensen een mooie glimlach. en even vreugde toe.
    misschien kan je me een tip geven hoe ik aan de slag kan om andere mensne te helpen in het buitenland.voor een goede en gezond woon/leef klimaat.

als vast bedankt. en ga zo door.

• 28 Februari 2014 - 15:57

Dinja:

Voor meer informatie: beter even mailen via dinjakonijnenbelt@versatel.nl

• 23 Maart 2014 - 12:46

Ria Calis:

Hallo Dinja

De site gevonden en ga jullie zeker volgen. geel veel succes.

Groet Ria Calis

• 23 Maart 2014 - 14:53

Dinja:

Leuk Ria!! Ik houd je op de hoogte!
    Hartelijke groeten en tot gauw,
    Dinja!

• 26 Maart 2014 - 13:48

Jelly Schierboom:

Hallo Dinja,

Je site ziet er mooi uit.
    We gaan je zeker volgen.

Groet,
    Jelly en Henk