Houd uw brievenbus in de gaten... - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu Houd uw brievenbus in de gaten... - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu

Houd uw brievenbus in de gaten...

Door: Dinja!

Blijf op de hoogte en volg Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

18 Mei 2010 | Nederland, Nijverdal

Lieve mensen,

Belofte maakt schuld, zo ook de kaarten die ik u beloofd heb. Deze zijn door mijn (privé) verhuizing en bezigheden helaas nog niet verzonden, maar zullen de komende maand dan toch eindelijk verzonden worden. Nog even een herinnering (zie bericht via deze site van 13 september 2009): er is een set van 8 ansichtkaarten te koop. Prachtige zwart/wit foto's gemaakt door Jos Geskus en Petra de Kluiver. kaarten die momenteel in de verkoop zijn. Jos Geskus en Petra de Kluiver

Tijdens hun verblijf (met mij als reisleider op twee verschillende reizen overigens) hebben zij prachtige foto's en deze heb ik laten drukken in zwart/witte ansichtkaarten via Drukkerij Aurora in Almelo (met dank aan Bert!).

Alle sponsors en evt geïnteresseerden DIE OOK AL EENS EEN KERSTKAART EN/OF ANDERE KAARTEN PER POST VAN MIJ TOEGEZONDEN KREGEN, krijgen deze van mij toegezonden de komende 1-2 maand.

U zou mij fantastisch helpen door bijv 5-10 setjes af te nemen en deze te verkopen in hun omgeving. Een setje met 8 schitterende foto-ansichtkaarten kost u maar 5,-

Stimuleert u elkaar evt door hier onder aan het bericht te noteren hoeveel setjes u door mij toegezonden wilt krijgen om te verkopen/weg te geven? Ik stuur ze dan zsm naar u!

MOCHT U NOG NOOIT PER POST INFORMATIE VAN STICHTING HART VOOR TANZANIA ONTVANGEN HEBBEN EN WEL GRAAG DEZE KAARTEN WILT ONTVANGEN, MAILT U MIJ DAN UW ADRESGEGEVENS, DAN STUUR IK OOK U EEN SETJE KAARTEN TOE.

Overigens is het natuurlijk zo dat u deze kaarten mag houden, ongeacht of u hier geld voor over wilt maken. Dus voelt u zich niet verplicht, maar in het achterhoofd houdend dat ik eind 2010 stop met de extra particuliere sponsoractiviteiten voor Stichting Hart voor Tanzania, hoop ik dat u mij nog wilt steunen met de laatste loodjes aan dit project.

Is dan school dan nu af? Nee, er kan nog veel meer bijgebouwd worden en er kan nog veel meer geld ingezameld worden. Maar voor nu, voor de kinderen die er nu zijn, voor de situatie die er nu is, is het meer dan voldoende en is mijn idee over ontwikkelingshulp ook dat zij er met elkaar nu zelf de schouders onder moeten zetten, met steeds iets minder hulp vanuit Nederland. Maar zeker wel ondersteund de komende 5 jaar.

Uiteraard blijf ik betrokken bij dit project middels Ganana, een hele goede Tanzaniaanse vriend die u wellicht afgelopen zomer ook heeft ontmoet toen hij met zijn zus bij mij op bezoek was in Nijverdal.

De projectleiding in Tanzania gaat momenteel prima, ook ondanks het feit dat het bestuur gewisseld heeft qua leden en de Nederlandse projectleider zich veel met andere zaken in andere landen ook heeft kunnen bezighouden.

Kortom, nog even de laatste loodjes en dan staat er een mooie school waar zij nu al jaren in en om aan het werk zijn, mede dankzij u.

Maakt u 2010 voor de dove kinderen en het bestuur tot een mooie afsluiter?

Ik hoop in ieder geval op uw hulp t/m 31-12-2010 te mogen rekenen.

Alvast dank voor uw gebed, sponsoring en aandacht!

Een hartelijke groet,
Stichting Hart voor Tanzania,

Dinja J. Konijnenbelt

===

Meer informatie over het project:
http://stichtinghartvoortanzania.nl

Mijn overige reizen:
http://beteruit.waarbenjij.nu

===

Voor vragen, opmerkingen:
Stichting “Hart voor Tanzania”
Contactpersoon: Dinja J. Konijnenbelt
Email: dinjakonijnenbelt@versatel.nl

Wilt een bijdrage leveren “Stichting Hart voor Tanzania”:

Bankrekeningnummer: 92.74.07.442 SNS-Bank te Nijverdal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

www.stichtinghartvoortanzania.nl www.stichtingkansen.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1012
Totaal aantal bezoekers 150469

Voorgaande reizen:

30 November 2002 - 30 November 2017

Fondswerving voor de bouw van een doveninstituut

01 Januari 1980 - 23 Februari 2014

Diverse reizen

Landen bezocht: