Stichting "Hart voor Tanzania" in de publiciteit - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu Stichting "Hart voor Tanzania" in de publiciteit - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu

Stichting "Hart voor Tanzania" in de publiciteit

Door: Dinja!

Blijf op de hoogte en volg Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

03 Oktober 2009 | Nederland, Nijverdal

Lieve mensen,

Even een tussenbericht:
A.s. maandag, 5 oktober 2009, om 19:00 uur zal op de Lokale Omroep Hellendoorn het programma "Kerk in Zicht" te zien zijn. Leuke en informatieve items op kerkelijk gebied komen aan de orde. Voor "De Wandeling" is Stichting "Hart voor Tanzania" gekozen, dus mocht je het leukvinden, maandag 19:00 uur of het weekend erna in de herhaling (voor de mensen buiten de gemeente Hellendoorn: ik probeer nadien een filmpje op deze site te plaatsen).

Verder zal er a.s. dinsdag (hoogstwaarschijnlijk) weer een artikel verschijnen in Twents Volksblad.

Dit alles heeft te maken met mijn vorige bericht waarin ik heb aangegeven in 2010 te stoppen met de fondswerving voor de bouw van het doveninstituut. Niet omdat ik het niet meer zie zitten, niet omdat ik te weinig sponsors heb, nee juist omdat ik blij en dankbaar ben met het behaalde resultaat en de verantwoording bij de mensen in Afrika, in Tanzania wil leggen. Zij die samen het bestuur zijn gaan vormen om deze school leiding te geven.

Meer nieuws volgt tzt, voor alsnog hoop ik dat ik de komende maanden nog (extra) op uw steun mag rekenen, zodat ook de laatste hand kan worden gelegd aan het praktijklokaal en de missie in 2010 voor Stichting "Hart voor Tanzania" - mede dankzij uw steun - voltooid zal zijn.

Geweldig bedankt voor uw steun! De kinderen en docenten hebben uw hulp bij het bouwen nog even nodig, echt...

Lieve groet,
Dinja Konijnenbelt

  • 03 Oktober 2009 - 21:40

    Mathieu:

    Lieve Dinja,
    Daar doen we het uiteindelijk voor. Mensen in "het Zuiden"zover brengen dat ze het zelf kunnen.
    Dat is pas duurzaam ontwikkelingswerk.
    Proficiat met jouw reultaat.
    groetjes,
    Mathieu

  • 04 Oktober 2009 - 11:38

    Jaco En Gerda:

    Hoi Dinja,
    Er is weer een schilderij verkocht en de opbrengst mag naar Tanzania. Ik hoop dat het bij mag dragen aan het praktijk lokaal.

  • 15 Oktober 2009 - 10:09

    Gerja:

    Je verhaal kwam in de wandeling erg goed uit de verf,enne, je hebt mooie grote ogen, niks mis mee.

  • 15 Oktober 2009 - 12:46

    Dinja - Gerja:

    haha nou, ze leken wel heeeeeeeeel groot op tv.. ;-) Maar ik ben ook tevreden over het interview enne het interview met jou was ook leuk!!! Ik mail je ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

www.stichtinghartvoortanzania.nl www.stichtingkansen.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 150473

Voorgaande reizen:

30 November 2002 - 30 November 2017

Fondswerving voor de bouw van een doveninstituut

01 Januari 1980 - 23 Februari 2014

Diverse reizen

Landen bezocht: