Verkoop van posters voor Tanzania! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu Verkoop van posters voor Tanzania! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu

Verkoop van posters voor Tanzania!

Door: Dinja!

Blijf op de hoogte en volg Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

14 September 2008 | Nederland, Nijverdal

Beste mensen,

Ondertussen is er alweer veel gebeurd: vorige week was de officiële opening van het autowascentrum van Lydian en Erwin Doctor en gisteren mocht ik een cheque ter waarde van maar liefst Euro 2850,- in ontvangst nemen! Met de subsidie van Wilde Ganzen wordt dit al snel ca. Euro 4000,-!

Voor een krantenbericht van gisteren in de Twentsche Courant Tubantia kunt u doorklikken via:

http://www.tctubantia.nl/regio/hellendoorn/3704402/Erwin-Doctor-zamelt-geld-in-voor-Tanzania.ece


===


Verder hebben weer wat scholen toegezegd het zendingsgeld te willen sparen voor Stichting Hart voor Tanzania! Geweldig!!

Ook zijn er de afgelopen maanden wat particulieren sponsors bijgekomen die maandelijks een x bedrag storten op 92.74.07.442, het rekening nummer van de stichting in Nijverdal.

Wanneer jij/u me kent, dan weet je dat ik er niet graag om vraag, maar mocht het zo zijn dat je de mogelijkheid hebt vaste sponsor te worden voor een x bedrag per maand, dan zou ik daar ontzettend blij mee zijn! Want alleen op die manier kan de fondswerving voor de laatste fasen van het bouwproject gerealiseerd worden de komende 2 jaar.. Misschien iets om anders voor te sparen met de school, met het gezin, met vrienden? Alvast hartelijk dank voor het meedenken!!!

Overigens zijn er nog steeds diverse artikelen te koop:

* setjes met 4 ansichtkaarten (set 1: foto's van kinderen / set 2: foto's van dieren) nu voor Euro 5,- voor 2 setjes inclusief verzendkosten;

* verjaardagskalenders met veel foto's (met en zonder bijbelteksten) voor Euro 7,50 per stuk (10,- inclusief verzendkosten);

* bundels met verhalen/gedichten/foto's en recepten uit Tanzania voor Euro 7,50 per stuk (10,- inclusief verzendkosten);

* waxdoeken die (na gestreken te zijn) ingelijst kunnen worden als wanddecoratie. Euro 15,- per stuk, 2 voor Euro 25,-

* houten pennen uit Tanzania, sleutelhangers etc voor bedragen van 1,- - 5,-

Mocht iemand zin en tijd hebben kans te zien om bijv op braderiën e.e.a. voor de stichting te verkopen: GRAAG!!!


==


Uiterst vriendelijke en meedenkende Nijverdaller Maurice Booyink van http://www.posters.nl gaf mij een mooie collectie posters die ik mag verkopen voor Stichting "Hart voor Tanzania". Een geweldig leuk initiatief maar tot op heden zocht ik eigenlijk een goede manier om deze onder jullie aandacht te brengen, maar het ontbrak mij o.a. aan tijd. Een leerling van het ROC Aventus in Apeldoorn, Leoni Gremmen heeft als onderdeel van haar stage voor mij deze posters uitgezocht en zodoende kan ik dan toch vandaag bekend maken dat ze te koop zijn!

Het werkt als volgt: zie je bij de foto's die bij dit bericht horen een leuke poster staan, mail even en laat mij weten dat je interesse hebt en geef mij door wat jij voor deze poster - voor het goede doel - over hebt.

Op deze site is de foto niet altijd even scherp, maar je begrijpt dat de posters dat natuurlijk wel zijn. Maar het valt tegen om van elke poster een afbeelding te vinden en zeker om deze te maken. Daar weet Leoni alles van... Dankjewel Leoni voor het vele werk dat je hierin gestoken hebt!!! Dikke pluim!!!

Achter de benaming van de poster zie je het formaat en bijv de volgende afkortingen staan:

NB = Niet beschadigd
ZLB = Zeer Licht Beschadigd
LB = Licht Beschadigd

Een beschadiging houdt in dat de rand bijv iets bijgesneden moet worden.

==========

Dus, wil jij me helpen??

Zoek je nog een aardigheidje voor iemand, iets voor op een kinderkamer of kantoor, een grapje o.i.d. laat mij dan even waten wat je voor de poster overhebt, zodat we tot een leuke prijs kunnen komen. Ik denk hierbij aan prijzen tussen Euro 2,50 en minimaal Euro 15,- voor de echt hele grote posters.

Uiteraard ben je niet verplicht een poster af te nemen, wanneer je hem toch bij het zien minder mooi vindt. Evt kunnen posters bij mij thuis, via het werk of bij de garage opgehaald worden. Verzenden is zelfs een optie, maar dan komen er wel verzendkosten bij.

Vanaf 25 september ben ik 23 dagen een reis aan het leiden voor Beter-uit Reizen naar Ecuador. Ik mag niet klagen want ik ben amper terug uit Cuba en heb voor de rest van het jaar ook nog wat uitstapjes gepland staan... Het is dus niet zo dat ik elke vakantie naar Tanzania ga (dat wordt mij weleens gevraagd), maar reizen is wel een hobby ja ;-) Mocht je in die tussentijd even niets van mij horen, weet dan dat ik er z.s.m. in oktober op terug kom!

Hartelijke groeten,
Dinja Konijnenbelt

Voor meer informatie:
http://www.stichtinghartvoortanzania.nl/

  • 14 September 2008 - 20:20

    Annika:

    hoi
    leuk, deposterverkoop, ik mail je even, succes.annika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

www.stichtinghartvoortanzania.nl www.stichtingkansen.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 150477

Voorgaande reizen:

30 November 2002 - 30 November 2017

Fondswerving voor de bouw van een doveninstituut

01 Januari 1980 - 23 Februari 2014

Diverse reizen

Landen bezocht: