Hawa en Margreth komen naar Nederland!!! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu Hawa en Margreth komen naar Nederland!!! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu

Hawa en Margreth komen naar Nederland!!!

Door: Dinja!

Blijf op de hoogte en volg Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

02 April 2008 | Nederland, Nijverdal

Beste mensen,

FANTASTISCH nieuws, want Hawa en Margreth komen eind april t/m eind mei a.s. met Robin naar Nederland!!! Zij zullen diverse sponsors bezoeken, fondsen aangaan en hopelijk veel leren van Nederland en haar inwoners, onze cultuur etc. Zelf zullen zij veel leren zodat zij alles wat zien en "horen" weer mee kunnen nemen naar Tanzania, maar zij zullen ook ons veel kunnen leren over hoe zij opgevoed zijn, over hoe hun toekomstbeeld van niets naar alles veranderde door het werk van o.a. EOTAS i.s.m. Stichting "Hart voor Tanzania"! Een samenwerking waardoor Margreth haar lesbevoegdheid kon halen en als eerste lerares van de kleuters aangesteld kon worden en de mogelijkheid voor Hawa om nu ook te gaan studeren!

Natuurlijk probeer ik - zodra er meer informatie zoals data etc bekend is - nog een mooie avond te organiseren in de vorm van bijvoorbeeld een informatieavond/concert en een gezellige bijeenkomst met de mensen die Hawa en Margreth kennen. Hierover hoor je t.z.t. meer.

Maar.. 3 mensen naar Nederland laten komen, kost geld. Veel geld.. Gelukkig zorgt EOTAS grotendeels voor de vergoeding van veel onkosten wanneer ze in Nederland zijn, maar de tickets moeten wel betaald worden.

Mijn vraag aan jullie: wanneer je mee zou willen en kunnen betalen aan de reis van Hawa's en Margreth's leven, zodat zij kunnen getuigen van de wonderen in hun leven, zou je dan een bedrag voor 1 mei a.s. over willen maken op bankrekening:

92.74.07.442 SNS-Bank te Nijverdal t.n.v. Stichting Hart voor Tanzania,
onder vermelding van "reis", dan zal het geld voor de volle 100% ten goede komen aan de reis van deze dames.

Dankjewel alvast voor je bijdrage en je hoort snel meer over een evt. sponsoravond!!!

En echt.. De bundels liggen drukklaar bij de drukker.. Nog eeeeeeeven geduld.. En dan heeft het ook lang genoeg geduurd.. ;-)

Hartelijke groeten,
Dinja Konijnenbelt

• 03 April 2008 - 09:28

Jos:

Top! :-) geweldig dat zij de kans krijgen ons koude kikkerlandje te bezoeken!