Oproep: inzameling kinder voetbalschoenen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu Oproep: inzameling kinder voetbalschoenen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Stichting Kansen: Hart voor Tanzania Dinja J. Konijnenbelt - WaarBenJij.nu

Oproep: inzameling kinder voetbalschoenen

Door: Dinja Konijnenbelt

Blijf op de hoogte en volg Stichting Kansen: Hart voor Tanzania

15 Januari 2014 | Nederland, Nijverdal

Lieve mensen,

Dankzij zeer alerte en attente lezers van diverse lokale kranten en Facebook, kunnen de dove kinderen in Tanzania vanaf de zomer van 2014 in kleurrijke outfits tegen elkaar voetballen!!

Behalve de shirts op de bijgaande foto, heb ik scheidsrechterskleding mogen ontvangen en krijg ik nog tenues van Stichting De Welle. Geweldig!!!

Maar... Wat zou het gaaf zijn ook voetbalschoenen voor de kinderen mee te kunnen nemen!!! Heb je zelf nog oude, goede voetbalschoenen liggen of wil je ze inzamelen via de voetbalvereniging: dat zou super zijn!!!

De tickets zijn geboekt en we kunnen pp 2x 23 kg meenemen (tnx http://www.thetravelclub.nl/reisadviseurs/overijssel/monique-vokkert/ The Travel Club, Monique Vokkert)!!! Dus ook dat komt goed!

Graag inleveren in tassen/dozen bij Toyota Konijnenbelt, Wierdensestraat 27-31 in Nijverdal.

'Ontzettend bedankt' alvast namens de kinderen: asante sana!!!!

==

GEBOEKT:

De tickets zijn geboekt: 8 enthousiaste deelnemers (inclusief ikzelf) voor de reis Hart voor Tanzania 2014 staan definitief genoteerd:

Renée Zandman, Coevorden
Saskia van Hell, Zwolle
Jessica Schop, Barendrecht
Arenda Mollenhorst, Den Ham
Elly & Vincent Rodijk, Nijverdal
en hun dochter Lyan Rodijk (Groningen).

Binnenkort komen wij met dit team weer samen om onze plannen door te nemen. Want.. wij willen een speeltuin realiseren en beplanting voor het schoolterrein aanschaffen. Hiervoor is ca Euro 7000,- nodig. Dit voor inhuren lokale medewerkers, bevestigingsmaterialen, aanschaf etc.

De stand is nu ca 1000,- en daar kan dus nog zeker wel wat bij.. Dus, wil je ons steunen: super!!! Een gift is welkom op: NL72 SNSB 0928 7485 45 ten name van D.J. Konijnenbelt onder vermelding van "Tanzania". Alvast hartelijk dank!

Meer informatie over de (voortgang) van de acties en de reis volgen, kan via deze pagina en via social media. Wil je deze berichten niet meer ontvangen, dan kun je je op deze pagina zelf afmelden voor de mailinglist. Zie instructies bij de email.

Hartelijk dank voor jullie interesse en enthousiaste reacties!
Zonder kunnen wij en zij, kan ik niet...
Bedankt!

Lieve groet,
Dinja!

• 16 Januari 2014 - 09:40

Sandra De Roos:

Voetbalschoenen die jullie vragen: om wat voor schoenMAAT gaat het om?

hartelijke groet,
    Sandra de roos.

• 16 Januari 2014 - 11:28

Mart Reedijk:

Ik zag je gisteren heel even, maar helaas niet gesproken.
    Volgende keer beter.
    Allereerst nog de allerbeste wensen natuurlijk voor 2014.
    En heel veel succes met je geweldige missie.
    Ik heb alles doorgelezen, foto's bekeken.
    Op de kaart gekeken,waar jullie straks naar toe gaan.
    Het is even "fietsen" maar de moeite waard.
    Ik wens je heel veel succes,maar ik weet dat het jullie gaat lukken.

Voor nu de hartelijke groeten van Mart.

• 16 Januari 2014 - 17:13

Dinja:

Dag Sandra,
    dank voor je bericht!
    Kindermaten en een paar grotere maten, t/m maat 42 kunnen we daar wel gebruiken!
    Dank voor het meedenken en bekijken wat de mogelijkheden zijn! Waardeer ik enorm!!
    Groeten,
    Dinja!

• 16 Januari 2014 - 17:15

Dinja:

Dag Mart,
    Ik wens jullie ook het allerbeste voor 2014, in goede gezondheid en nog veel sportuurtjes met elkaar, maar dat komt wel goed. Ik blijf jullie op de hoogte houden hoor, vanaf onderweg ook, dus dat komt helemaal goed. Fijn dat je zo enthousiast bent en meedenkt en al kijkt waar we heengaan. Erg lief, dankjewel voor de reactie en het meeleven!! En nee, ik fiets liever in de sportschool (dan hoef ik niet door weer en wind weer terug hihi).
    Tot gauw!

• 17 April 2015 - 13:24

Crista Scherpenisse:

Hoi

Ik heb nog heel veel voetbalschoenen die een bestemming zoeken. Weet jij of er nog iemand ze kan gebruiken????
    Ik hoor het graag.